Ως πρώτη πηγή της εξάπλωσης του ιού στην Ινδία ορίζεται μια ευρεία συνάντηση σε μουσουλμανική εκκλησία, κάτι που έδωσε βήμα στη δίωξη και την ποινικοποίηση των οπαδών του Ισλάμ στη χώρα.
Η κρίση του κορονοϊού στην Ινδία δεν προκαλεί μόνο την έξοδο χιλιάδων μεταναστών εργαζομένων που εγκαταλείπουν τις μεγάλες πόλεις για να γυρίσουν στις πατρίδες τους, αλλά αποτελεί επίσης δικαιολογία για αναζήτηση και σύλληψη όλων αυτών των φορέων του ιών που συμμετείχαν στη μαζική συνάντηση στο Τζαμί Nizamuddin στο Δελχί. Αυτή τη στιγμή, περισσότεροι από 25.000 μουσουλμάνοι που παρακολούθησαν τη συνάντηση της ισλαμικής ευαγγελικής ομάδας Tablighi Jama έχουν ήδη σε καραντίνα από τη λεγόμενη «μαύρη λίστα».
Ο εκκλησιασμός, ο οποίος διενεργήθηκε από τις 13 έως τις 15 Μαρτίου, ήταν το πρώτο σημείο μετάδοσης του ιού στην Ινδία λόγω της παρουσίας μελών της Ταμπλιχί Τζαμίτ από τη Μαλαισία, όπου, εβδομάδες νωρίτερα, υπήρξε το μεγαλύτερο ξέσπασμα. του κοραναϊού της Νοτιοανατολικής Ασίας, επίσης σε μια συνάντηση του ίδιου οργανισμού. Αντί για μια διεξοδική έρευνα για την αδράνεια της κυβέρνησης, τα δίκτυα και τα μέσα ενημέρωσης έχουν γεμίσει με ισλαμοφοβικά μηνύματα που λένε ότι η συγκέντρωση ήταν μια προκαταρκτική τρομοκρατική πράξη. Δεκάδες ψεύτικα βίντεο έχουν επίσης κυκλοφορήσει, στα οποία οι μουσουλμάνοι φαίνονται να βήχουν ή να φτερνίζονται, αντιμετωπίζοντας βίαια ομάδες γιατρών ή γλείφοντας σκεύη για τη διάδοση του ιού.
Η χρονολογία των γεγονότων θέτει υπό αμφισβήτηση τη διαχείριση κρίσεων της κυβέρνησης Narendra Modi, ηγέτη του ινδουιστικού εθνικιστικού κόμματος Bharatiya Janata (BJP), παρόμοια με τις ισλαμοφοβικές συζητήσεις και που δεν έχει επιδιώξει να σταματήσει τη χιονοστιβάδα μηνυμάτων μίσους κατά της Μουσουλμανικής κοινότητας
Η χρονολογία των γεγονότων, ωστόσο, θέτει υπό αμφισβήτηση τη διαχείριση κρίσεων της κυβέρνησης Narendra Modi, ηγέτη του Ινδουιστικού εθνικιστικού Κόμματος Bharatiya Janata (BJP), παρόμοια με τις ισλαμοφοβικές συζητήσεις και που δεν προσπάθησε να σταματήσει τη χιονοστιβάδα μηνυμάτων μίσους εναντίον της μουσουλμανικής κοινότητας. Αν και ο ΠΟΥ κήρυξε πανδημία στις 11 Μαρτίου, στην Ινδία έγινε μόνο μια πρώτη δειλή δράση στις 13 Μαρτίου, απαγορεύοντας συναντήσεις περισσότερων από διακοσίων ατόμων, εκτός από γάμους. Αυτή ήταν η πρώτη ημέρα των μαζικών εορτασμών του Ταμπλιχί Τζαμίτ, και η απερισκεψία του ήταν επίσης παρόμοια με εκείνη χιλιάδων άλλων ναών στη χώρα που δεν έκλεισαν μέχρι την 19η, όταν ο Μόντι κήρυξε απαγόρευση κυκλοφορίας. Αν και οι κυβερνήσεις των πολιτειών της Telangana και του Tamil Nadu ανακοίνωσαν στην κεντρική κυβέρνηση στις 18 και 21, αντίστοιχα, ότι οι υποθέσεις που καταγράφηκαν προέρχονταν από το Τζαμί Nizamuddin και ήταν μέλη του Ταμπλιχί Τζαμίτ, η κυβέρνηση δεν άρχισε να ενεργεί μέχρι τις 28 και 29, κλείνοντας και απομονώνοντας το τζαμί. Ακόμη και αν κήρυξε τον πλήρη περιορισμό, στις 24, πέρασαν αρκετές ακόμη μέρες έως ότου οι αρχές άρχισαν να αναλαμβάνουν δράση κατά της επιδημίας του Δελχί.
Κατάσταση στο δρόμο κατά τον περιορισμό λόγω της κρίσης COVID-19 στην Καλκούτα –
Η αναζήτηση και σύλληψη μελών της Ταμπλιχί ή εκείνων που βρίσκονταν στο Nizamuddin στις μέρες του εκκλησιασμού έδωσε το επίκεντρο στις τοπικές αρχές, οι οποίες υπόσχονται να κάνουν ό, τι χρειάζεται, ακόμη και κατηγορώντας τους για φόνο και δίωξη όλων αυτών των Μουσουλμάνων που κρύβονται από τη δικαιοσύνη. Η Επιτροπή Μειονοτήτων του Δελχί, με επικεφαλής τον Zafar-ul-Islam Khan, ανέφερε ότι από την αρχή του περιορισμού, η αστυνομία συνέλαβε μουσουλμάνους , έκλεισε καταστήματα κρέατος χωρίς αιτιολόγηση και βανδάλισε το τζαμί στο Mukhmelpur; όλοι οι ισχυρισμοί έχουν απορριφθεί από την αστυνομία. Εξίσου ανησυχητικές είναι οι δηλώσεις ορισμένων καθηγητών στο Πανεπιστήμιο του Δελχί οι οποίοι, σύμφωνα με τον Zafar-ul-Islam Khan, κάλεσαν τις αρχές να στείλουν μουσουλμάνους στους θαλάμους αερίου πριν εξαπλωθούν σε ολόκληρη τη χώρα.
Το να κατηγορούμε τους Μουσουλμάνους για την πανδημία είναι μια κυβερνητική στρατηγική για να αποσπάσει την προσοχή από ένα άλλο ανησυχητικό κεφάλαιο: την αποτυχία διαχείρισης οικονομικών μεταναστών που ήταν μακριά από τις πόλεις τους όταν ξεκίνησε ο περιορισμός
Ο Mirza Asmer Beg, καθηγητής πολιτικών επιστημών στο Μουσουλμανικό Πανεπιστήμιο Aligarh, δήλωσε στο The Hindu ότι αυτή η επιμονή να κατηγορηθούν οι Μουσουλμάνοι για την πανδημία είναι μια κυβερνητική στρατηγική για να αποσπάσει την προσοχή από ένα άλλο κεφάλαιο. ανησυχητικό: την αποτυχία διαχείρισης οικονομικών μεταναστών που ήταν μακριά από τις κωμοπόλεις τους όταν άρχισε ο περιορισμός. Υπήρξαν σκηνές τόσο απάνθρωπες όσο αυτή των 120 εργατών, συμπεριλαμβανομένων γυναικών και παιδιών, που αναγκάστηκαν από την αστυνομία να εισέλθουν στο εμπορευματοκιβώτιο ενός φορτηγού. Κλειστά χωρίς εξαερισμό, πολλοί λιποθυμούν από την έλλειψη αέρα .
Οι τίτλοι των κυβερνητικών μέσων ενημέρωσης, τα οποία εξακολουθούν να είναι γεμάτα ισλαμοφοβικά συνθήματα όπως το “Coronajihad” και το “Corona Bomb”, συνέβαλαν επίσης στην περαιτέρω προτροπή. Έτσι, οι συνθήκες διαβίωσης της μουσουλμανικής κοινότητας της ηπείρου και οι διακρίσεις που συνεχίζουν να υποφέρουν επιδεινώνονται ακόμα περισσότερο.
πηγή: https://directa.cat/el-combat-de-la-pandemia-a-lindia-un-pretext-per-atiar-la-islamofobia/