Για τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεφαφείμ ότι και να πει κανείς είναι λίγο. Ο “άνθρωπος” αυτός είναι πέραν πάσης κατηγοριοποίησης. Από τα κηρύγματα μίσους για τους μετανάστες, μέχρι τον χαρακτηρισμό των ομοφυλόφιλων ως “εγκληματίες με ψυχολογικά προβλήματα”, συντίθεται εύκολα το προφίλ ενός παρανοϊκού, μισάνθρωπου φασίστα. Αυτά όμως είναι γνωστά. Και δεν θα είχαμε κανέναν σκοπό να ξανασχοληθούμε με την Εκκλησία και πόσο μάλλον με αυτόν τον τύπο, αν δεν συνέχιζε να ανεβάζει τον πήχη της βλακείας, αλλά και της επικινδυνότητας, εν μέσω πανδημίας.
Εξετάσαμε σε προηγούμενο άρθρο την σχέση εξάρτησης των Χριστιανοταλιμπάν με την Εκκλησία. Η περίπτωση λοιπόν της Μητρόπολης Πειραιά είναι άκρως χαρακτηριστική, όσον αφορά την λοβοτομή που λαμβάνει χώρα κάθε μέρα στους κόλπους αυτού του οργανισμού και εξηγεί ως έναν βαθμό, το πως μπορεί κάποιος να γίνει ένα ανεγκέφαλο ζόμπι, όταν ακούει “κηρύγματα” σαν αυτά του Σεραφείμ.
Για όσους δεν το έμαθαν, ακόμη δυο ιερείς, σε Κέρκυρα και Κουκάκι, αποφάσισαν να κοινωνήσουνε κρυφά το “ποίμνιό” τους. Η προσοχή των ΜΜΕ έπεσε κυρίως επάνω σε αυτόν στο Κουκάκι, ο οποίος, μετά από καταγγελίες, βρέθηκε κατηγορούμενος για ποινικά κολάσιμες πράξεις, αλλά “την έκανε με ελαφρά”, προκειμένου να αποφύγει το αυτόφωρο.
Ποιος όμως θα έσπευδε άμεσα προς υπεράσπισή του; Μα φυσικά ο Σεραφείμ, ο οποίος, εξοργισμένος από την στοχοποίηση του υφισταμένου του, βγήκε σε -φίλα προσκείμενο και συγκάτοικο στην αηδία- τηλεοπτικό σταθμό και προειδοποίησε άπαντες να “ξεπεζέψουν το καλάμι”, πως η “Θεία Κοινωνία δεν αποτελεί παράβαση” , πως “δεν κολλάει ο κόσμος από αυτήν” κλπ. Με αποκορύφωμα την δήλωση πως, αφού η κοινωνία έγινε από την πίσω πόρτα της Εκκλησίας, δε υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Έκπληξη; Καμία. Μάλιστα, αυτές οι δηλώσεις (οι οποίες σε γενικές γραμμές ήταν και η επίσημη θέση της εκκλησίας, πριν προκαλέσουν τον γενικότερο σάλο και παρέμβει τελικά καθυστερημένα το κράτος) δεν είναι το πιο ακραίο που έχει κάνει ο Σεραφείμ και η Μητρόπολη Πειραιώς τις τελευταίες ημέρες.
Με έκπληξη, αηδία, θυμό, αλλά και ένα ελαφρό μειδίαμα στα χείλη διαβάσαμε την ανακοίνωση που έβγαλε προ ημερών, μέσω μάλιστα του… “Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών“. Φυσικά, δεν πρόκειται να αναπαράγουμε εδώ ολόκληρο το Λιακοπουλικό παραλήρημα των υπαλλήλων του Σεραφείμ, θα δώσουμε όμως μερικά από τα κύρια σημεία του.
Η ανακοίνωση λοιπόν, πάνω κάτω, λέει πως την πανδημία την έστειλε ο καλός και αγαθός Θεούλης, προκειμένου να μας δοκιμάσει, αλλά και να μας τιμωρήσει, επειδή είμαστε έκφυλοι και αμαρτωλοί. Και δίνει μερικά παραδείγματα περί αυτού:
Ξεκινάει με την άποψη πως ο κορονοϊός είναι ουσιαστικά η επιβεβαίωση των λόγων της Αποκάλυψης και κάνει αναφορά στην έκκληση της πρωθυπουργού του Βελγίου για “αποχή από τους ομαδικούς έρωτες” και ότι στην Ισπανία διάφοροι πιάστηκαν από την αστυνομία εν μέσω οργίων, κάτι που αποκαλεί “Σόδομα και Γόμορρα“. Σχολιάζει δε, πως “τα πορνομάγαζα και στη χώρα μας, ξεπούλησαν την αισχρή πραμάτεια τους! Οι ιστοσελίδες με πορνογραφικό υλικό “χτύπησαν κόκκινο” από την πρωτοφανή επισκεψιμότητα! “
Αφού ξεφεύγει από τα “πικάντικα”, κάνει ένα μικρό diss σε παπάδες άλλων δογμάτων, αλλά και στους δικούς του, που μίλησαν στα κανάλια, αλλά δεν τα είπαν (σύμφωνα με την ίδια την Μ.Π.) καλά. Η παραδοσιακή επίθεση στον “Οικουμενισμό” και στην προσπάθεια για την πολυμίσητη “Ένωση των Δογμάτων” δεν λείπει από τους λόγους που μάλλον έφεραν την πανδημία. Για τον Σεραφείμ και την Μ.Π. είναι πιθανότατα εξίσου άσχημο να σκέφτονται παρτούζες στις οποίες δεν μπορούν να λάβουν μέρος, με το να βλέπουν στην tv παπάδες διαφόρων δογμάτων να προσεύχονται μαζί. Κάπου εκεί μπαίνουν στο παιχνίδι ο Αντίχριστος, η Δευτέρα Παρουσία, οι Εβραίοι, τα τσιπάκια και οι νέες ταυτότητες, ενώ δεν παραλείπεται και μια μίνι γεωπολιτική ανάλυση.
Η ανακοίνωση τελειώνει με την προφητεία πως, δεν μπορεί, ο Θεός θα κάνει την χάρη στην ανθρωπότητα, αρκεί να βρεθούν έστω καμιά δεκαριά σωστοί χριστιανοί (“δέκα-δεκαπέντε τσακαλάκια χρειάζονται”, που λέγαμε και παλαιότερα), στους οποίους μάλλον συγκαταλέγεται και ο Σεραφείμ.
Μετά από όλα τα παραπάνω, η αντιστροφή του νοήματος της πασίγνωστης φράσης “Γιατί και πως ζουν ανάμεσά μας“, πιστεύουμε πως είναι επιβεβλημένη για τους καταπιεσμένους αυτού του πλανήτη. Γιατί όλοι αυτοί οι Σεραφείμ δεν ζουν απλά “ανάμεσά μας”, αλλά ζουν “από εμάς”.