Συγκέντρωση στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης για το έγκλημα των Τεμπών

Συγκέντρωση στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης για το έγκλημα των Τεμπών

από | 1 Μαρ, 2023

Συγκέντρωση στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης για το έγκλημα των Τεμπών καλούν αναρχικές και αριστερές οργανώσεις και φοιτητικοί σύλλογοι απόψε το απόγευμα στις 18:30. Μεταξύ άλλων καλέσματα απευθύνουν η Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης, ο Διαρκής Αγώνας για την ταξική απελευθέρωση, ο ΕΚΧ Σχολείο, η Αντιεξουσιαστική Κίνηση Θεσσαλονίκης, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κα. Ακολουθεί η ανακοίνωση της Ελευθεριακής Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης.

Συγκέντρωση για το κρατικό-καπιταλιστικό έγκλημα των Τεμπών

Στα Τέμπη γράφτηκε η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής τραγωδία, αποτέλεσμα του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας με το πρόσχημα της κρίσης. Το πλιάτσικο που εξελίσσεται αδιάκοπα από το 2010 έφερε σήμερα δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, θύματα της κυρίαρχης ιδεοληψίας σύμφωνα με την οποία το μοναδικό πράγμα που πρέπει να προστατευτεί σαν κόρη οφθαλμού είναι το καπιταλιστικό κέρδος.

Ευθύνη έχουν όλες οι κυβερνήσεις που διαχρονικά κρατούν υποβαθμισμένο τον ΟΣΕ προλειαίνοντας το έδαφος για την πώλησή του. Ευθύνη έχουν όλοι όσοι υπέγραψαν την υποχρέωση ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ ως μνημονιακής υποχρέωσης το 2010. Ευθύνη έχει ονομαστικά ο Χρήστος Σπίρτζης που ξεπούλησε το 2017 τον ΟΣΕ στη Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αντί του αστείου ποσού των 45 εκατομμυρίων ευρώ, την ίδια στιγμή που το ελληνικό κράτος αναλάμβανε την ευθύνη να την επιδοτεί με 50 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο για να εκτελεί συγκεκριμένα δρομολόγια. Αυτός ο αλήτης τότε είχε δικαιολογήσει την πώληση λέγοντας ότι «πουλήσαμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μην φάει ο ελληνικός λαός στο κεφάλι ενάμιση μνημόνιο».

Η τραγωδία στα Τέμπη δεν είναι ένα ατύχημα που κανείς δεν περίμενε. Λίγες ώρες πριν τη σύγκρουση της μετωπικής σύγκρουσης της εμπορικής με την επιβατική αμαξοστοιχία, ένα καλώδιο ηλεκτροκίνησης κόπηκε και έπεσε πάνω σε αμαξοστοιχία στην οποία επέβαιναν 450 επιβάτες. Τέτοια ατυχήματα και βλάβες είναι καθημερινό φαινόμενο τα τελευταία χρόνια. Όλα αυτά ενώ συχνά-πυκνά η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ πανηγυρίζουν για δήθεν αναβαθμίσεις του σιδηροδρομικού δικτύου και για δήθεν σύγχρονα τραίνα με τα οποία εξοπλίζεται ο ΟΣΕ. Ωστόσο, ρεπορτάζ του Investigate Europe με τίτλο “«Το μόνο που μπορώ να πω είναι καλή τύχη»: Πώς επιστρέφουν στην Ελλάδα τα τραίνα που καταργήθηκαν από την Ελβετία”, αποκάλυπτε στις 18 Φεβρουαρίου 2022 ότι τα μεταχειρισμένα τρένα ETR 470 που διαφημίζονταν ως αναβάθμιση των ελληνικών σιδηροδρόμων στην πραγματικότητα είναι άκρως προβληματικά κι επικίνδυνα αποκτώντας πριν από 20 χρόνια το παρατσούκλι «τραίνο βλάβης» στην Ελβετία από την οποία αποσύρθηκαν κακήν κακώς. Όπως είναι λογικό, συμπεραίνουμε πως τα προαναφερθέντα ρεπορτάζ είχαν περισσότερη σχέση με πληρωμένα διαφημιστικά σποτ παρά με δημοσιογραφία.

Εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους έχουν καταγγείλει επανειλημμένα μέσω των συνδικαλιστικών τους οργάνων τις ελλείψεις στην ασφάλεια. Τελευταία ανακοίνωση αυτή στις 7 Φλεβάρη 2023 οπου η ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών αναφέρει: “Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις”. Την ίδια στιγμή ο Χατζηδάκης πανηγύριζε που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα κι ο υπουργός μεταφορών Κ. Καραμανλής έλεγε στις 20 Φλεβάρη πως “δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τραίνα”. Το είδαμε.

Τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και στελεχών της εταιρείας, οι παρόλες περί «εθνικής τραγωδίας» και η απόδοση ευθυνών σε «ανθρώπινα λάθη» δεν πρέπει να μας παραπλανήσουν. Οι εργαζόμενοι είχαν προειδοποιήσει σε όλους τους τόνους πως το δυστύχημα έρχεται. Είναι αυτοί που καθημερινά παλεύουν να βγάλουν τη δουλειά και να εξασφαλίσουν την ακεραιότητα πληρώματος κι επιβατών με πενιχρά μέσα. Το ελάχιστο που πρέπει να γίνει σήμερα είναι η ακύρωση της πώλησης του ΟΣΕ κι η ουσιαστική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου με βάση την ασφάλεια και την αντίληψη των μεταφορών ως δημόσιου αγαθού που δεν μπορεί να λειτουργεί με βάση το κέρδος. Αλλά δε φτάνει μόνο αυτό. Πρέπει να δράσουμε συλλογικά κι οργανωμένα για να δώσουμε ένα τέλος στον παραλογισμό που ονομάζεται κράτος και καπιταλισμός, στον αντικοινωνισμό και την απανθρωπιά της εξουσίας. Οργάνωση κι αγώνας για την κοινωνική και ταξική αντεπίθεση. Οργάνωση κι αγώνας για να πάρουμε εκδίκηση για τους νεκρούς μας.

Δύναμη στις οικογένειες των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στη σύγκρουση των τραίνων

 ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ

Συγκέντρωση για το κρατικό-καπιταλιστικό έγκλημα των Τεμπών

Τετάρτη 1/3 | 18:30

Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης (ΟΣΕ)

Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης

lib_thess@hotmail.com

libertasalonica.wordpress.com


Η ανακοίνωση της Αντιεξουσιαστικής Κίνησης Θεσσαλονίκης

Συγκέντρωση για την κρατική-καπιταλιστική δολοφονία στα Τέμπη

Τα κέρδη δικά τους, οι νεκροί δικοί μας

-Συγκέντρωση στις 18:30 στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης-

Χθες το βράδυ η αμαξοστοιχία και το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν έφτασε στον προορισμό του και σταμάτησε στα Τέμπη. Αυτή τη φορά όχι επειδή σταμάτησε ή αναγκάστηκε να καθυστερήσει για πολλές ώρες λόγω κάποιας βλάβης, τι πιο σύνηθες θα έλεγε κανείς, αλλά επειδή συγκρούστηκε με άλλο εμπορικό τρένο. Αποτέλεσμα δεκάδες νεκροί/ές και τραυματίες.

Δεν ήταν ατύχημα αλλά δολοφονία με τη βούλα του Κράτους και του Κεφαλαίου.

Το σχέδιο απαξίωσης του ΟΣΕ και η υφαρπαγή ολόκληρης της σιδηροδρομικής γραμμής της Ελλάδας για κάτι λιγοστά εκατομμύρια έχει ξεκινήσει κάτι παραπάνω από μία δεκαετία τώρα. Όσο κάποιοι/ες πανηγύριζαν γι’ αυτή την απαξίωση κι εν τέλει την ιδιωτικοποίηση(το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ), άλλοι/ες επέμεναν πως θα είναι θέμα χρόνου να μετατραπεί σε μία “τραγωδία”.

Και το έκαναν υποσταζόμενοι/ες την κατάσταση στις πλάτες τους, άλλοτε στοχοποιημένοι/ες από την εξουσία για στάσεις εργασίας και απεργίες κι άλλοτε με τίμημα την ίδια τη δουλειά τους ενώ άλλες φορές την κούραση και την εξάντληση λόγω της έλλειψης προσωπικού σε οργανικές θέσεις. Ίδια κατάσταση σε κάθε τομέα, ειδικά σε αυτόν της Υγείας.

Και είναι οι εργαζόμενοι/ες, για άλλη μια φορά, που το ζούνε και γνωρίζουν καλύτερα τι συμβαίνει. Αυτοί κι αυτές που κάθε φορά βρίσκονται κατηγορούμενοι/ες από κυβερνητικά χείλη σε κάθε διαμαρτυρία ή χτυπημένοι/ες από τα ΜΑΤ, όπως και κάθε κοινωνική ομάδα που προσπαθεί να εκφράσει την οποιαδήποτε διαμαρτυρία της. Γι’ αυτό και το δίπολο κρατικό ή ιδιωτικό καταντάει για άλλη μια φορά απατηλό.

Είμαστε εμείς η υπόλοιπη κοινωνία που θα πρέπει να ανεχτούμε αυτή την παράσταση Υπουργών και CEO εταιρειών που δεν δίνουν μία για τίποτα άλλο, πέρα από τα κέρδη. Εμείς που θα πάρουμε το ρίσκο για ένα ταξίδι εν έτει 2023 και η ανοχή εδώ και πόσα χρόνια. Δεν είναι ότι δεν υπάρχει Κράτος. Κράτος υπάρχει και φροντίζει, όπως είναι και ο ρόλος του, να το δείχνει πάντοτε: με την υποτίμηση της ίδιας της ζωής με όποιο μέσο υπάρχει και της καταστολής.

Για να είμαστε ξεκάθαροι και ξεκάθαρες: Οι μοναδικές ευθύνες που βαραίνουν δεν μετριούνται και ούτε πρόκειται από εισαγγελείς και δικαστές σε μία καλοστημένη παράσταση με κροκοδείλια δάκρυα και εξιλαστήρια θύματα.

Η οργή να αντικαταστήσει τα δάκρυα και να “πάμε και όπου βγει” στους δρόμους, στις πλατείες και σε κάθε δημόσιο χώρο, όπου ο θάνατος συναντά την άρνηση και η καταπίεση την αντίσταση. Οι ιθύνοντες ξέρουμε πολύ καλά που βρίσκονται και ποιοι είναι, χρόνια τώρα. Ή εμείς ή αυτοί.

Δύναμη σε όλες τις οικογένειες.

Συγκέντρωση στις 18:30 στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Αντιεξουσιαστική Κίνηση Θεσσαλονίκης


Η ανακοίνωση του Διαρκούς Αγώνα για την ταξική απελευθέρωση

ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ

Όλοι και όλες στην συγκέντρωση ενάντια στην κρατική δολοφονία 40 συνανθρώπων μας

Σήμερα, Τετάρτη 1/03
Αθήνα: 18:30, στα γραφεία της Hellenic Train, Λ. Συγγρού 41

Θεσσαλονίκη: 18:30, στον σταθμό του ΟΣΕ

Η σύγκρουση μιας εμπορικής και μίας επιβατικής αμαξοστοιχίας χθες το βράδυ στα Τέμπη, είχε αποτέλεσμα, μέχρι στιγμής, να υπάρχουν 40 νεκροί και 85 τραυματίες, ανάμεσα τους φοιτητές αλλά και εργαζόμενοι του ΟΣΕ.

Δε θα περιμένουμε κάποιο τεχνικό πόρισμα για να γίνουν ξεκάθαρες οι πολιτικές ευθύνες πίσω από αυτήν την τραγωδία.

Το ξεπούλημα δημόσιων υποδομών, υπηρεσιών, εκτάσεων δεν έχει αφήσει σχεδόν καμία λειτουργία της χώρας αλλά και κανέναν τομέα της κοινωνικής ζωής που να μην μεταφράζεται σε κέρδος για το διεθνές κεφάλαιο.

Μέσα στις εκατοντάδες περιπτώσεις ξεπουλήματος και ιδιωτικοποιήσεων, χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του ΟΣΕ. Η «Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A», τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη, τον αγόρασε το 2017 έναντι της εξευτελιστικής τιμής των 45 εκατομμυρίων ευρώ, στο πλαίσιο των ελληνικών μνημονιακών υποχρεώσεων από το 2010. Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης πως η ιταλική εταιρεία επιδοτείται με 50 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο για να εκτελεί συγκεκριμένα δρομολόγια, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) που έχει υπογράψει με το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών, χωρίς όμως να αναφέρεται το ποια είναι αυτά και έτσι συνιστά ένα ιδιωτικό μονοπώλιο που συντηρείται από κρατικές επιδοτήσεις για συμβάσεις όμως που κανείς δεν γνωρίζει.

Η συνέχεια γνωστή και πανομοιότυπη με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες που, αφού υποβαθμιστούν, περνάν στα χέρια του κεφαλαίου. Έτσι, «εξυγίανση» σημαίνει απολύσεις, μειώσεις μισθών, εκθετική αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, πλημμελής συντήρηση των γραμμών αλλά και ελλιπή μέτρα προστασίας της υγείας και της ζωής των εργαζομένων και των επιβατών, πολλαπλασιασμός των εργατικών ατυχημάτων, των καθυστερήσεων αλλά και των, θανατηφόρων πολλές φορές, δυστυχημάτων όπως αυτό που συνέβη πριν λίγες ώρες στα Τέμπη.

Άλλωστε, ήταν λίγες μόνο ώρες πριν, το μεσημέρι της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου, όταν ένα ακόμα τρένο της (πλέον) Hellenic Train είχε καθυστέρηση καθώς καλώδιο τάσης 25.000 βολτ κόπηκε και έπεσε πάνω στο τρένο, ενώ σε σχέση με το χθεσινοβραδινό συμβάν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δηλώνουν πως “δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως”.

ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ

Διαρκής Αγώνας για την ταξική απελευθέρωση


Η ανακοίνωση του ΕΚΧ Σχολείο

Τα κέρδη πάνε τραίνο

12 Ιουλίου 2016 νότια Ιταλία, μετά από ανθρώπινο λάθος λόγω εγκληματικής αμέλειας εκσυγχρόνισης κομματιού της σιδηροδρομικής γραμμής από την μεριά της εταιρείας, έχουμε μια μετωπική σύγκρουση τραίνων και 23 νεκρούς ανθρώπους.

1 Μαρτίου 2023 Τέμπη, η Hellenic Train δείχνει εγκληματική αδιαφορία για τον εκσυγχρονισμό συστημάτων, γραμμών και όχι μόνο, με αποτέλεσμα να έχουμε μια μετωπική σύγκρουση τραίνων και 40 (για την ώρα) νεκρούς και νεκρές.

Το αποτέλεσμα είναι ότι είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Μια εταιρεία χρεώνεται μέσα σε 6 χρόνια δύο πολύνεκρα δυστυχήματα με μετωπικές συγκρούσεις τραίνων. Και ποιός είναι ο λόγος; Η μείωση του κόστους και των εξόδων με σκοπό το κέρδος. Τα κατάφερε; Απ’ ότι φαίνεται, ναι. Ήδη στην υπόθεση της Ιταλίας τα έριξε όλα σε ανθρώπινο λάθος, απέλυσε τον εργαζόμενο και όλα καλά. Να δούμε ποια θα είναι η κατάληξη στην εν Ελλάδι ιστορία για να γλιτώσει τις αποζημιώσεις.

Προφανώς όμως δεν είναι η εταιρεία ο μόνος υπεύθυνος στην υπόθεση. Καθώς το σωματείο των εργαζομένων καταγγέλλει αδιαφορία ήδη από το 2000! Όταν ήταν δηλαδή συμφερόντων του ελληνικού κράτους. Μια εγκληματική αδιαφορία αναβάθμισης ενός οργανισμού που ήταν η καθημερινότητα πολλών ανθρώπων κυρίως οικονομικά ασθενέστερων και ανθρώπων που ζουν στην παρατημένη επαρχία, που το κράτος και το κεφάλαιο θυμάται όταν μπορεί να απομυζήσει κέρδος. Προφανώς όμως δεν ήταν τυχαία καθώς μιλάμε για την πολιτική οικονομία της χώρας, όπου παρακολουθούμε το μεγαλύτερο τσιμπούσι μεγαλοεπενδυτών, μέσω της εξαθλίωσης όλων των δημοσίων δομών και του ΤΑΙΠΕΔ.

Το παράδειγμα του ΟΣΕ ήταν από το πιο τρανταχτά, καθώς θυμόμαστε τα απαρχαιωμένα βαγόνια, τα ταβάνια που στάζουν, γυμνά καλώδια στον αέρα, απόνερα μεταξύ των διπλών τζαμιών, έλλειψη θέρμανσης και ψύξης, έλλειψη και μείωση βασικών δρομολογίων. Με αξια περί του 1 δις ευρώ, πουλήθηκε στην ιταλική εταιρία Ferrovie dello state Italiane για μόλις 45 εκατομμύρια, δηλάδη 4,5% της ονομαστικής αξίας. Και από τότε μόνο ακούμε για το πόσο γρήγορα κάνει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ε και καμιά φορά μπορεί να μην το ολοκληρώσει και ποτέ…

Όλες αυτές τις μέρες θα ακούμε μεγαλεπίβολες δηλώσεις για το ποιός φταίει, για το ποιός ξεπούλησε, για το ποιός δεν προέβλεψε, για τον ανθρώπινο παράγοντα και τα γνωστά σε όλα μας “ΘΑ”, ειδικά λόγω τις προεκλογικής περιόδου που διανύουμε. Όμως ας μην ξεχνιόμαστε, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχτισαν το ΤΑΙΠΕΔ, ΣΎΡΙΖΑ πούλησε τον ΟΣΕ. Το ίδιο γαϊτανάκι που έχουμε μια δεκαετία τώρα και θα συνεχίσει, απλά καταστρέφοντας και εξαθλιώνοντας τις ζωές μας, παίζοντας τες κορώνα-γράμματα.

Υγεία, παιδεία, πρώτη κατοικία, μετακινήσεις είναι βασικοί πυλώνες στη ζωή μας και όχι κερδοφορία του κεφαλαίου, ιδιωτικού και μη. Ας πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας. Για να μην θρηνούμε άλλα θύματα από την αναλγησία κράτους και κεφαλαίου, να διεκδικήσουμε τον έλεγχο όλων των πτυχών της ζωής μας μέσα από συλλογικές και αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες. Για να ζήσουμε μια ζωή σαν άνθρωποι ελεύθεροι.

Συλλυπητήρια στους κοντινούς ανθρώπους των θυμάτων και έμπρακτη στήριξη στα τραυματισμένα θύματα του πολύνεκρου τροχαίου.

Συγκέντρωση στο Σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης 1/3 στις 18:30
Ελεύθερος Κοινωνικός χώρος Σχολείο

Το alerta.gr αποτελεί μια πολιτική προσπάθεια διαρκούς παρουσίας και παρέμβασης, επιδιώκει να γίνει κόμβος στο πολύμορφο δικτυακό τοπίο για την διασπορά ριζοσπαστικών αντιλήψεων, δράσεων και σχεδίων στην κατεύθυνση της κοινωνικής απελευθέρωσης… Η συνεισφορά είναι ξεκάθαρα ένα δείγμα της κατανόησης της φύσης του μέσου και της ανάγκης που υπάρχει για να μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει και να μεγαλώνει. Για όποιον/α θέλει να συνδράμει ας κάνει κλικ εδώ

Υπάρχει ελπίδα για τους Παλαιστίνιους;

Υπάρχει ελπίδα για τους Παλαιστίνιους; - “Μπορείτε να νικήσετε μόνοι σας;”, έκανα την κρίσιμη ερώτηση χωρίς περιστροφές. Ο Ντουρούτι δεν απάντησε. Χάιδεψε το πηγούνι του. Τα μάτια του γυάλιζαν. - “Ακόμα κι αν νικήσετε το μόνο που θα έχει μείνει στο τέλος θα είναι ένας...

Θεσσαλονίκη | Καλέσματα σωματείων & ταξικών σχημάτων για την Πρωτομαγιά

Θεσσαλονίκη | Καλέσματα σωματείων & ταξικών σχημάτων για την Πρωτομαγιά Η ημέρα της Πρωτομαγιάς είναι απεργία και όχι αργία! Όσο κι αν θέλει το Κράτος να την καταστήσει ακίνδυνη μεταφερόμενη εορτή, η συγκεκριμένη ημέρα θα τιμά πάντα τους ταξικούς αγώνες και των...

Φοιτητική Ομάδα Ρουβίκωνα: Παρέμβαση έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία

Φοιτητική Ομάδα Ρουβίκωνα: Παρέμβαση έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία Φοιτητική Ομάδα Ρουβίκωνα: Παρέμβαση έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία σε ένδειξη αλληλεγγύης στον λαό της Παλαιστίνης και τις φοιτητικές κινητοποιήσεις/καταλήψεις στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ. (Έχουν...

Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στο κατάστημα αθλητικών ειδών SPORTMANIA

Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στο κατάστημα αθλητικών ειδών SPORTMANIA για εργοδοτική εκμετάλλευση. Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στο κατάστημα αθλητικών ειδών SPORTMANIA για εργοδοτική εκμετάλλευση. Η ασυδοσία των αφεντικών και η εκμετάλλευση των εργαζομένων τους, έχει πάψει να μας...

Ρουβίκωνας: Κάλεσμα στην απεργιακή συγκέντρωση-πορεία της Πρωτομαγιάς

Ρουβίκωνας: Κάλεσμα στην απεργιακή συγκέντρωση-πορεία της Πρωτομαγιάς Ρουβίκωνας: Κάλεσμα στην απεργιακή συγκέντρωση-πορεία της Πρωτομαγιάς, 11:00, Προπύλαια. “8 ώρες δουλειά. 8 ώρες ξεκούραση. 8 ώρες για ό,τι θέλουμε.” Αυτό ήταν το σύνθημα που ενέπνευσε την απεργιακή...

Πρωτομαγιά | Η εργατική τάξη γιορτάζει μαζί με την άνοιξη

Πρωτομαγιά | Η εργατική τάξη γιορτάζει μαζί με την άνοιξη Παράξενη πρωτομαγιά Μ’ αγκάθια πλέκουν σήμερα στεφάνια (Νίκος Γκάτσος) Is everybody in? Is everybody in? Is everybody in? The ceremony is about to begin. (James Douglas Morrison) Την άνοιξη γιορτάζει η Φύση, η...

Σημειώματα από τη Γάζα #1

Σημειώματα από τη Γάζα #1 Ένας σύντροφος στη Γάζα (Ziad Medoukh) στέλνει περιστασιακά σημειώματα που εξηγούν λίγο την κατάσταση στη Γάζα σε καιρό πολέμου και εμείς, μεταφράζοντας τα μηνύματά του, θέλουμε να δώσουμε μια αληθινή εικόνα της φρίκης στην Παλαιστίνη. Τα...

Τρίτη ανοιχτή συνάντηση της Ένωσης Ενοικιαστ(ρι)ών Θεσσαλονίκης

Τρίτη ανοιχτή συνάντηση της Ένωσης Ενοικιαστ(ρι)ών Θεσσαλονίκης Την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 στις 18:30 συναντιόμαστε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της ΕΔΟΘ (Προξένου Κορομηλά 51, 4ος όροφος) για να σχεδιάσουμε τα επόμενα βήματά μας, στο δρόμο για τη δημιουργία μιας...

[Βίντεο] Αντιφασιστική παρέμβαση στη Θεσσαλονίκη μετά τις πρόσφατες επιθέσεις

[Βίντεο] Αντιφασιστική παρέμβαση στη Θεσσαλονίκη μετά τις πρόσφατες επιθέσεις  "Το απόγευμα της Κυριακής 14/4 πραγματοποιήσαμε μηχανοκίνητη παρέμβαση στις γειτονιές της Νεάπολης των Συκεών και της άνω πόλης. Πορευτήκαμε για παραπάνω από μισή ώρα στους δρόμους...

Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στα κεντρικά γραφεία της Seaway Technologies

Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στα κεντρικά γραφεία της Seaway Technologies Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στα κεντρικά γραφεία της Seaway Technologies GMBH στον Ασπρόπυργο για τον εργάτη που έχασε την ζωή του πριν μερικές μέρες μέσα στο συγκεκριμένο κτίριο όταν καταπλακώθηκε από...